Welkom op mijn reisblog!

22 oktober 2012

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    22 oktober 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Alwin:
    Heeeee schatje,

Nog iets meer dan 10 weekjes en dan is het zo ver, dan ga je eindelijk naar JAMAICAAAAA!!!!!!!!!

Echt ongelooflijk cool, gezellig naar Kingston, Dunn’s River Falls, Montego Bay, 's werelds mooiste stranden, red stripe drinken, de reggaecultuur en relaxte mensen leren kennen en dansen op de dancehall (niet té hè;)

Maar vooral natuurlijk de armere mensen daar enorm goed helpen, twee maanden in een ziekenhuis, een maand het sociale project en dan nog twee weekjes rondreizen over het hele eiland met het heerlijke Caribische weer, dat gaat helemaal goed komen!

Ik ben zo benieuwd hoe je het daar gaat hebben!

Eerst ben je gelukkig nog een hele tijd hier, maar omdat je je blog net hebt wilde ik er toch alvast leuk wat opzetten:)

DIKKE ZOEN<3

Zoals ze het op z'n patois zeggen: "Mi luv yuh"
  3. Henk Duit:
    1 november 2012
    Hallo lieverd, we zullen de blog goed in de gaten houden!